петък, 30 ноември 2007 г.

Ако не ние, кой? Ако не сега, кога?

За жалост Коледата крие емоциите не само на голямо щастие, но и на много мъка и сълзи. Точно както се сещаме да дарим подаръци на близките и любимите, така и се сещаме, че всъщност няма да кой да ги подарим и с кой да споделим коледния огън...

...това встрани. Коледата е чувство, което ме изпълва изцяло, сякаш съм обгълната от огън...изпълва ме с въодушевление и ме връща към детството ми, когато този ден бе чакан в продължение на цяла година. Така както мирисът на морето караше сърцето ми да забие ускорено, така коледните украси и дръвче ме караха с нетърпение в 23.55 да застана до вратата и упорито да надзъртам през ключалката, за да видя дебелия дядка с подаръците... минало ...
От последните си Коледи нямам спомени т.е. нямам чувства и емоции, с които да ги свържа... настояще...

Започва петата благотворителна инициатива "Българската Коледа".

Обажданията и есемесите ще се изпращат на телефон 1117 - без код за абонати на "М-Тел", "Глобул" и "Вивател", както и на телефон 0900 1117 за абонати на БТК. Цената на един есемес е 1 лев.

Дарителската сметка на кампанията е в Обединена българска банка, IBAN: BG13UBBS80023300186210 и с банков код BIС: UBBSBGSF, ОББ, клон "Централен".
Благодарение на сътрудничеството с "Ипей" АД и тази година дарения ще могат да се правят и в интернет чрез системата за електронни плащания e-pay.


За първи път тази година дарения могат да се правят директно с кредитни карти VISA и MasterCard, с което сънародниците ни в чужбина ще могат лесно и достъпно да направят дарение.

Също за първи път по време на кампанията средства ще се набират и чрез продажбата на картички и стикери за автомобили на цена 1 лев.

По традиция на 25 декември - в първия ден на Коледа, в Народния театър "Иван Вазов" ще се състои благотворителен концерт, който ще бъде излъчван на живо от БНТ.

Нека поне на тях дарим не щастие, а възможност за живот!

Няма коментари: